Corporatia Garrett, infiintata in anul 1936 de J.C. Cliff Garrett, a furnizat lichidul de racire pentru sistemul de alimentare cu aer pentru bombardierul B-17, situat in istoria evolutiei automobilelor intre turbosuflanta General Electric si motorul lui Pratt si Whitney.
Intre sfarsitul anilor 1940 si inceputul anilor 1950, Garrett s-a dedicat intens crearii motoarelor mici pe benzina, cu turbine Garett de la 10 la 90 CP, dupa care inginerii companiei au dezvoltat tehnologii pentru turnarea carcaselor din fonta pentru turbine radiale cu admisie de aer si compresoare centrifuge.
In 27 septembrie 1954, Cliff Garrett a decis separea fabricatiei de turbosuflante Garett de cea a turbinelor cu gaze, datorita oportunitatilor comerciale oferite de piata motoarelor diesel. Acesta a fost inceputul noii divizii industriale pentru cercetare aviatica, care mai tarziu va fi denumita Garrett Automotive.
La sfarsitul anului 1985 Signal Companies, corporatia mama a Garrett Automotive, a fuzionat cu Allied Corporation, noua companie rezultata, AlliedSignal, avand 3 divizii de activitate: AlliedSignal Automotive, AlliedSignal Aerospace si AlliedSignal Engineering Materials.
Produsele Garrett, Bendix, Autolite si Fram au fost cuprinse intr-un singur grup, AlliedSignal Automotive, acesta fiind unul din cei mai mai mari furnizori independenti din industria constructoare de masini.
In anul 1986 Allied Signal a achizitionat Roto-Master, companie producatoare de piese de schimb pentru turbosuflante.
Pe langa cele 3 companii cu obiecte de activitate diferite s-a creat si AlliedSignal Turbochaging Systems, responsbila de infiintarea AirReserch Garrett si de producerea a turbosuflantei Rajay.
AlliedSignal Turbochaging Systems este unul dintre cei mai mari producatori mondiali de turbosuflante auto pentru toate aplicatiile, cu sediul in USA si fabrici in USA, Europa, China, Brazilia si Romania (aceasta din urma fiind una dintre cele mai moderne investitii ale companiei mama).