Chiuloasa/piese pentru Peugeot Boxer platou / sasiu [244] 2.8 HDi motorina [8140.43S (F28DTCR)]
Diametru 2 [mm] : 12 mm
Diametru 3 [mm] : 15,2 mm
Inaltime [mm] : 9,5 mm
Material : FPM (cauciuc fluor)
Numar bucati necesare : 8
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Articol extins/Info extins : cu garnitura capac supape
Articol extins/Info extins : cu simering supapa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Pas filet [mm] : 1,25 mm
Lungime 1 [mm] : 90 mm
Lungime 2 [mm] : 163 mm
Profil cap surub-/piulita : hexagon exterior
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Diametru interior [mm] : 55 mm
Diametru exterior : 70 mm
Latime [mm] : 8 mm
Configuratie etansare radiala arbore : AW/BS
Tip turbulenta : rasucire la dreapta
Material : FPM (cauciuc fluor)
Protectie antipraf : cu protectie antipraf
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
de la Cota piston [mm] : 0,4 mm
pana la cota piston [mm] : 0,5 mm
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
de la Cota piston [mm] : 0,51 mm
pana la cota piston [mm] : 0,6 mm
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
de la Cota piston [mm] : 0,61 mm
pana la cota piston [mm] : 0,7 mm
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
de la Cota piston [mm] : 0,71 mm
pana la cota piston [mm] : 0,8 mm
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Dimensiune filet : M12/M12
Distanta gaura 1/2 : 1.25
Profil cap surub-/piulita : Hexagon
Pana in an fabricatie : 12/2002
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Tip simering : Garnit.etansare din mat. compozit (moale)
Pana in an fabricatie : 12/2002
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Pana in an fabricatie : 12/2002
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Diametru exterior : 70 mm
Latime [mm] : 8 mm
Pana in an fabricatie : 12/2002
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Articol extins/Info extins 2 : pt. arbore cu came
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Tip simering : Garnit.etansare din mat. compozit (moale)
Pana in an fabricatie : 12/2002
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Tip simering : Garnit.etansare din mat. compozit (moale)
Pana in an fabricatie : 12/2002
Cod motor : 8140.43S (F28DTCR)
Alezaj-? [mm] : 94,4 mm
Preparare combustibil : Injectie directa
Intreaba operatorul despre alte variante
Ultima actualizare: chiar acum
Solicita pret
Catalog anvelope







